Μία ώρα με την Βίκυ Τσιανίκα





Τιμή και χαρά μου ήταν το αντάμωμά μου με την Βίκυ Τσιανίκα στο ραδιόφωνο "ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ"  της ΕΡΤ κατά το ωριαίο πρόγραμμα της εκπομπής  "Δράκοι και Νεράιδες" την παρελθούσα Τετάρτη στις 7 του Σεπτεμβρίου του 2016. 

Η βραχέα συχνότητα της φωνής αυτού του ραδιοφώνου, ενώνει τον απανταχού Ελληνισμό σε ένα Ελληνικό γλωσσικό τοπίο σκέψης που σήμερα εδώ στην Μητρόπολη της ιστορίας του, δολοφονείται από όσους επαίρονται πως το φροντίζουν. 

Η ηχοληψία που επισυνάπτεται, έγινε μέσω του διαδικτύου, με συνέπεια οι μειωμένες ηλεκτρονικές γνώσεις μου σε συνδυασμό με την προβληματική ταχύτητα του ίντερνετ στην Ελλάδα, να δημιουργήσουν ένα περιοδικό κόμπιασμα στις μουσικές και τα λόγια. Κάποια μέρη επίσης της συζήτησης δεν κατεγράφησαν από τους ίδιους λόγους. Η ευγένεια όμως φιλοξενίας της ραδιοφωνικής οικοδέσποινας είναι φανερή παρά τα τεχνικά προβλήματα της εδώ καταγραφής.


https://www.youtube.com/watch?v=tRxOB37n6LQ


https://www.youtube.com/watch?v=spfkI0jpg1Y











2 σχόλια:

  1. Πάντα μαγεύομαι ὅταν σὲ ἀκούω φίλε Κωνσταντῖνε νὰ μιλᾶς,
    ἀλλὰ κάθε φορὰ μὲ καθηλώνεις!
    Καὶ αὐτὸ ποὺ μοῦ μένει εἰς τὸ τέλος,
    εἶναι τὸ πόσον καλλίτερος ἄνθρωπος εἶσαι..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Δημήτρη σε ευχαριστώ για την φιλοφρόνηση.
      Προσωπικά όμως αισθάνομαι μπροστά στην κεφαλαιοποιημένη κριτική γνώση σπουδαίων ανθρώπων που διάβηκαν μέσα στο χρόνο της ιστορίας ως βρέφος.
      Όσο για το εξαίρετο "καλλίτερος" που έγραψες και όχι "καλύτερος", όπως όλοι μας και εγώ προσπαθώ κατά πως στοχάζεται η κούτρα μου... χε χε
      Να είσαι καλά.

      Διαγραφή