Το Blog της Constance Lapsati



 Πατήστε στην εικόνα να συνδεθείτε με το blog

http://konstantinalapsati.blogspot.gr/


Είναι μερικοί διαδικτυακοί χώροι που δεν διαβάζονται απλώς, αλλά μελετώνται, από τον επισκέπτη που διαθέτει αυτήν την ικανότητα, καθώς  ταξιδεύει την αισθητική της σκέψης του μέσα από τα γραφόμενά τους. Ομολογώ πως είναι λίγοι αυτοί οι χώροι, αλλά χαίρομαι γιατί υπάρχουν. Ένας τέτοιος είναι και το Blog της Constance Lapsati. Ομολογώ πως κάθε γραφή της στήνει τον χορό της συζήτησης, σε όσους επιλέγουν την συνύπαρξη, για όσα αφήνει να ανακαλύψει ο αναγνώστης μέσα από τις αναρτήσεις της. Δεν επιλέγει τα προφανή, μήτε τα εύκολα. Ξεχασμένες ιστορίες, πολιτισμοί, ποιητές, ερωτήματα και τεκμηριωμένες προσεγγίσεις, αποτελούν μια ιδιαίτερη προσωπική συνταγή της συγγραφέως, που δεν σερβίρεται εύκολα στα παρόμοια καταστήματα.  
Το ομορφότερο, κατά την κρίση μου, που με κάνει να γράφω αυτά τα παινέματα, είναι η πρωτοτυπία της γραφής. Η εποχή μας κατά την οποία το "copy paste" διαδικτυακών σταχυολογημάτων καθιστά για την ανόητη κρίση συγγραφικό πόνημα, έχει ανάγκη από τέτοιες γραφές. 
Νομίζω πως αξίζει να ταξιδέψετε στις γραφές της, και τότε θα ανακαλύψετε πως η δεύτερη ανάγνωση, αναπτύσσει τις δυνατότητες του υπέροχου μυαλού σας λέγοντας "Α, αυτό εννοεί..."
Εμένα τουλάχιστον έτσι μου συμβαίνει, γιατί με την πρώτη δεν φτάνω στην αφετηρία της πρόθεσης των λόγων της. Ομολογώ πως είμαι ένας βραδύνους, χωρίς να αισθάνομαι άσχημα από την ύπαρξη της γύρω μου διαδικτυακής ευφυΐας.

Κ.Ζ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου