Το ζητούμενο ήταν να δημιουργήσουμε ένα σκηνικό που θα μπορεί να
ετοιμαστεί και να αποδομηθεί μέσα σε λίγη ώρα πριν και μετά από κάθε
παράσταση. Στα χέρια μας έφτασε ένα ογκώδες δεμένο εγχειρίδιο με όλες
τις προδιαγραφές που όφειλαν να έχουν τα σκηνικά αλλά και τους
αναλυτικούς χώρους του θεάτρου. Μην σας φαίνεται παράξενο αλλά δεν
αφορούσε χώρο στην Ελληνική επικράτεια. Φυσικά ο θίασος ταξίδεψε μέχρι
το φεστιβάλ του Εδιμβούργου για να δώσει τις παραστάσεις του επάνω στο
έργο της Μιχαηλίδου με τίτλο "Περπατώ εις το δάσος".
Ένα τεράστιο Πάτσγουορκ αποτέλεσε το δάπεδο που λειτουργούσαν τα δρώμενα του έργου και είχε έντονες αναφορές στην παιδικότητα μας. Οι κατασκευές δημιουργήθηκαν σε κλίμακα που θύμιζαν παιδικά παιχνίδια και στο εσωτερικό τους μπορούσαν να αποθηκευτούν το σύνολο των αντικειμένων που λειτουργούσαν στην σκηνή. Οι ηθοποιοί (μεγάλα παιδιά) λειτούργησαν την υποκριτική τους προσέγγιση μέσα από ένα μικρόκοσμο που ενθουσίασε τους φεστιβαλικούς θεατές.
Αυτό που διαπιστώσαμε είναι ότι το θέατρο γιορτάζει παγκόσμια στο Αυγουστιάτικο Εδιμβούργο που δικαίως ονομάζεται αν το περιδιαβείτε ... η Αθήνα του βορρά.
Ένα τεράστιο Πάτσγουορκ αποτέλεσε το δάπεδο που λειτουργούσαν τα δρώμενα του έργου και είχε έντονες αναφορές στην παιδικότητα μας. Οι κατασκευές δημιουργήθηκαν σε κλίμακα που θύμιζαν παιδικά παιχνίδια και στο εσωτερικό τους μπορούσαν να αποθηκευτούν το σύνολο των αντικειμένων που λειτουργούσαν στην σκηνή. Οι ηθοποιοί (μεγάλα παιδιά) λειτούργησαν την υποκριτική τους προσέγγιση μέσα από ένα μικρόκοσμο που ενθουσίασε τους φεστιβαλικούς θεατές.
Αυτό που διαπιστώσαμε είναι ότι το θέατρο γιορτάζει παγκόσμια στο Αυγουστιάτικο Εδιμβούργο που δικαίως ονομάζεται αν το περιδιαβείτε ... η Αθήνα του βορρά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου